Sposoby płatności

REALIZACJA PŁATNOŚCI

1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

1) za pobraniem — przy odbiorze przesyłki;

2) przelewem;

3) płatność on-line za pośrednictwem platformy płatniczej;

2. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych
dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.

3. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 57 1020 2124 0000 8402 0008 9417 (Bank PKO BP S.A.). W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu: sklep@gastroline.pl (e-mail), 75 755 05 10 (tel), ul. Wincentego Pola 8, 58-500 Jelenia Góra (adres).

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
Dostępne formy płatności:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro
Blik + karty + portfele elektroniczne + PIS + przelew + płatności odroczone + raty 1215x200 bank pay bw

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.